Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ

Τηρώντας τις παραδόσεις ( τις προσωπικές, τις δικές μου ) έτσι και φέτος τα Χριστούγεννα ανήμερα έκανα την καθιερωμένη μου βόλτα στο κέντρο της πόλης για να χαζέψω την όποια γιορτινή ατμόσφαιρα της.
Διασχίζοντας την οδό Κασσάνδρου και κοιτώντας δεξιά & αριστερά έπιασα τον εαυτό μου να είναι σκυθρωπός, με πέρασε ένα ρίγος, ήταν άδεια και σκοτεινή, μόνο λίγα λαμπιόνια σε μερικά μπαλκόνια, και τίποτα άλλο.
Λες και ήξερα τι θα ακολουθούσε με γοργό βήμα και γεμάτος αγωνία φτάνω στην οδό Αγίου Δημητρίου κοιτάω δεξιά & αριστερά, τίποτα ούτε ένα στολίδι, ούτε φώτα, ούτε λαμπιόνια, τίποτα απολύτως

Ρεεεεεε ΈΧΟΥΜΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!
Με κυριεύει ο θυμός, και μετά από λίγο φτάνω την οδό Εγνατία στον κεντρικότερο δρόμο της πόλης και στο ύψος της Αριστοτέλους δεν υπάρχουν, ούτε στολίδια, ούτε λαμπιόνια, ούτε τίποτα


Σε νυν & πρώην δημάρχους

ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ
ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΟΥ       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου